سرداران بی ادعا

زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

سرداران بی ادعا

زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

سرداران بی ادعا

فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به برادران و خواهران ایرانی:
برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پرافتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید، حرمت او را مقدسات بدانید.


وصیت نامه سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

 

بسم الله الرحمن الرحیم، ارحم الراحمین، رب العالمین و صلی الله علی محمد واله الطاهرین و سلم.انالله و اناالیه راجعون…

خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالا مال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایتت قرار دادی. خدایا؛ تو خود می دانی که همواره آماده بوده ام آنچه را که تو خود به من دادی، در راه عشقی که به راهت دارم، نثار کنم. اگر این نبود، آن هم خواست تو بود. پروردگارا؛ رفتن در دست تواست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت، ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم. از پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردنم دارند می خواهم که مرا ببخشند؛ من نیز همواره برایشان دعا کرده ام که عاقبت به خیر شوند. از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته ام به آن ها برسم و بیشتر می خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده. آنچه از دنیا برایم باقی می ماند، حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد. از همه ی آن هایی که از من بد دیده اند می خواهم که مرا به بزرگی خودشان ببخشند و بالاخره از مردان مخلص خودم به ویژه حاج آقا امیر رنجبر نیکدل، استدعا دارم در غیاب من به امور حساب و کتاب من برسند و با برادران دیگر، چون جناب سرهنگ حاج آقا آذریون و تیمسار حاج آقا آراسته در این باب، تشریک مساعی نمایند. خداوندا! ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی(عج) زنده، پاینده و موفق بدار.

آمین یا رب العالمین

من الله التوفیق علی صیاد شیرازی

۱۹ دی ماه ۱۳۷۱

 

نقاشی دیجیتال چهره شهید علی صیاد شیرازیدرباره علی صیاد شیرازی - ایرناصیاد دل‌ها-5|تصاویر کمتر دیده شده از شهید صیاد شیرازی- اخبار فرهنگ حماسه و  مقاومت - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnimمشرق نیوز - خاطره‌بازی با تصاویر صیاد دل‌هاصیاد دل‌ها - همشهری آنلاینسپهبد علی صیاد شیرازی که بود؟ + فیلم- اخبار سیاسی تسنیم | Tasnimتصاویر/ امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازیشهید علی صیاد شیرازی، فردی مبتکر در عملیات‌های نامتقارن جنگی - ایرنا5 کتاب خواندنی درباره شهید صیاد شیرازی/ روایت سوزناک پسر از لحظه شهادت پدر  در «آخرین گلوله صیاد»- اخبار ادبیات و نشر - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnimشهید صیاد شیرازی با پسرش در شهربازی +عکس | نشان آنلاینگله می‌کردیم محافظ بگیرد، می‌گفت محافظ هم بنده خداست | خبرگزاری فارسصیاد دل‌ها-7|"در کمینگاه دشمن" خاطرات شهید صیاد شیرازی، از درگیری با ضد  انقلاب در بانه ـ سردشت+دانلود کتاب- اخبار فرهنگ حماسه و مقاومت - اخبار  فرهنگی تسنیم | Tasnimصیاد شیرازی مسئولیت را برای انقلاب و نه برای منافع شخصی می‌پذیرفت/  برنامه‌ریزی مهمترین ویژگی فرماندهیروایتی از زندگانی «صیاد دل‌ها»/رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی چه بود؟- اخبار  فرهنگی تسنیم | Tasnimتصاویر/ امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازیصیاد دل‌ها-5|تصاویر کمتر دیده شده از شهید صیاد شیرازی- اخبار فرهنگ حماسه و  مقاومت - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnimمشرق نیوز - خاطره‌بازی با تصاویر صیاد دل‌هامشرق نیوز - خاطره‌بازی با تصاویر صیاد دل‌هاتصاویر/ جوانی‌های «صیاد دل‌ها»موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران | IICHS - سپهبد شهید علی صیاد شیرازی  درآیینه تصاویر(2)